středa 2. července 2014

Salát z řapíkatého celeru s jablky

Krásný slunečný den,

tenhle recept už dělám podruhé a na takovéhle teplé letní dny je naprosto ideálním osvěžením! :-) Inspirovala jsem se receptem na internetu, ale jak už mám ve zvyku, trošku jsem si ho upravila.. Původně byl s majonézou, solí a pepřem, podle mě naprosto zbytečné suroviny. :-D Snad vám bude chutnat moje verze.

Množstevně to vychází na velkou mísu, cca 4-5 porcí, podle toho, jak moc si naložíte. :-)))



Potřebné suroviny:
  • 200g řapíkatého celeru (zhruba půlka)
  • 3 menší jablka
  • 1/2 velkého kelímku Choceňského jogurtu
  • 80g rozinek
  • 50g slunečnicových semínek 
Celer nakrájejte na tenší plátky, jablka zbavte jadřinců, nakrájejte na osminky a poté také na tlustší plátky. Přimíchejte ostatní suroviny, zamíchejte a dejte alespoň na hodinu vychladit do ledničky.

Pokud použijete jiný než smetanový jogurt, tak tam dejte tak 2-3 lžíce zakysané smetany. Má to pak fakt lepší chuť.

Výborný je také s vlašskými ořechy.

Zdeňka





Žádné komentáře:

Okomentovat