úterý 29. července 2014

Poděkování

Pěkný den všem!

Chtěla jsem vám tímto poděkovat, že mě sledujete. K dnešnímu dni jste shlédli mé stránky 500x! Sledujete mě z USA, Německa, Slovenska nebo i Ukrajiny! To jsem vážně nečekala, je to milé překvapení. :-)

První měsíc a sledovanost dosáhla čísla 500, to si zaslouží malou oslavu! :-D
Budu ráda, pokud mi budete do komentářů psát, jestli vás nějaký recept zaujal, jestli jste jej vyzkoušeli, jak se vám povedl. Člověka to povzbudí k tomu, aby zde dával další a další recepty. Samozřejmě přijmu i komentáře, pokud byste měli nějaké návrhy na změny mého blogu, jestli vám zde něco chybí apod.

Vím, že receptů tam není zatím mnoho, ale blog existuje zatím jenom měsíc, ale budu postupně dávat další a další a další... Takže doufám, že jich tady bude tolik, aby vám skutečně tento blog poskytl velkou inspiraci a ukojil jakékoli vaše chutě! :-)))

Přeji všem překrásný den a ať máte radost nejen z dobrého jídla, ale ze života celkově! :-)))

Zdeňka

Žádné komentáře:

Okomentovat