neděle 14. září 2014

Pro inspiraci... :-)

Ovoce s kakaovou polevou

Taky už vás nebaví dávat si na svačinu pouhé ovoce? Milujete čokoládu, ale nechcete hřešit? :-) Vyzkoušejte si nakrájet libovolné ovoce, polijte ho rozmíchaným holandským kakaem v horké vodě, posypte oříšky, semínky, přidejte nějaké to sušené ovoce a báječná svačina je na světě!

1/2 broskve, 1/2 jablka, 1/2 banánu, 1 ČL kakaa s trochou horké vody, datle, sezamová semínka... mňáááám :-)

Plněné celozrnné tortily

Vynikající večeře. Rychlá a fakt výborná! Tortily jsem koupila jak jinak než v Lidlu asi za 30Kč.... Dovnitř si dejte co máte rádi, nebo prostě najdete doma... Já použila eidam, kvalitní šunkový salám, rajče, jarní cibulku a zálivku z jogortu Hollandia, lžičkou pesta a 1/2 česneku... Dresink je výborný i bez pesta. Určitě vyzkoušejte, já si hned přidala, jak mi to zachutnalo! Dokážu si tam představit i ledový salát, okurku, papriky, jen jsme zrovna doma nic z toho neměli... Jo a tortilu se sýrem si vždycky trochu předehřeju v mikrovlnce (nemám ji ráda, ale nechce se mi kvůli jedné tortile rozpalovat pánev... :-) ).



Žádné komentáře:

Okomentovat