pátek 12. září 2014

Jáhlová kaše s dýní Hokaido na sladko

Zbylo mi dýňové pyré, tak jsem si ho přidala do jáhlové kaše a mňamka byla na světě. Není nad jednoduchost a rychlost. Tentokrát jsem moc neexperimentovala, protože jsem očekávala, že můj roční syn bude chtít ujídat jako vždy... Já měla kaši na svačinu, ale naplácla jsem se docela dost, takže ta porce vystačí i klidně na snídani nebo večeři....



Potřebné suroviny na 1 porci:
  • 1 hrnek dýňového pyré (cca z 1/2 menší dýně Hokaido)
  • 1/2 hrnku jáhlových vloček (např. Arax z Kauflandu, Globusu..)
  • 1/2 ČL mleté skořice
  • oříšky
  • 1 ČL javorového (nebo jiného) sirupu
  • 2 PL zakysané smetany
Dýňové pyré si připravíte tak, že oloupanou a semínek zbavenou dýni nakrájíte na kostičky a uvařite v malém množství vody do měkka. To trvá cca 15 - 20 minut. Pak vodu slijte a dýni rozmixujte nebo rozmačkejte vidličkou.

Jáhlové vločky uvařte v dvojnásobném množství vody, cca 5 minut. Ke konci vaření přidejte skořici a na úplný závěr lžičku javorového sirupu. V misce smíchejte dýni s jáhlami, přimíchejte zakysanou smetanou a posypte oříšky.

Dobrou chuť.

Zdeňka

Žádné komentáře:

Okomentovat