pondělí 26. ledna 2015

Máslové ovesné sušenky

Ideální když vás hodní mlsná, protože tyhle sušenky máte hotové za 15 minut. Inspirovala jsem se knihou Jídlo jako životní styl (Havlíček/Lamschová). Jen nechápu, psali na 18ks, já jich mám polovičku. :-)

Potřebné suroviny:

  • 50g rozpuštěného másla
  • 25g ovesných vloček
  • 55g jemných ovesných vloček
  • cca 40g celozrnné pšeničné mouky
  • 1 špetka kypřícího prášku
  • 2 PL javorového sirupu
  • menší hrst rozinek
  • voda podle potřeby
Rozpusťte máslo v hrnci. Mezitím všechny ostatní suroviny smíchejte v míse. Zalijte máslem a promíchejte. Pokud je těsto příliš suché, dolijte trochu vody. Plech si vyložte pečícím papírem. Z těsta tvořte kuličky, které rukama rozplácněte na placku. :-)

Pečte v troubě na 180° do zezlátnutí (zhruba 10 minut).

2 komentáře:

  1. Dobrý den, Zdeni, zkoušela jsem minulý víkend a opravdu moc dobré. Nedávala jsem rozinky, ale i bez nich byly sušenky výborné a z dávky jsem jich měla opravdu 18 kousků :) Jenom jsem pekla tak 10 minut z každé strany, jen těch 10 minut nestačilo. Děkuji za prima tip :). Katka Koláčková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jsem moc ráda, že Vám chutnaly. Holt, každá trouba peče jinak, takže je fajn, že jste se nenechala rozhodit a sušenky se i tak povedly. :-) A s tím počtem jste mě dostala, no asi jsem je holt dělala velké, i když mě to tak nepřišlo. :-)))

      Vymazat