úterý 24. března 2015

Čočkový Dhal

Hledala jsem nějaký super recept na Dhal z červené čočky a žádný mi úplně neseděl, takže jsem smíchala několik receptů najednou a tady je výsledek.

Potřebné suroviny na 4 porce:
  • 400g červené čočky
  • 1ČL kurkumy
  • sůl
-------------------------
  • slunečnicový olej
  • 1 větší cibule
  • 1 červená chilli paprička (sušená)
  • 5 ČL strouhaného zázvoru (čerstvého)
  • 2 větší stroužky česneku
  • 4 rajčata
  • 1ČL římského kmínu
  • 1ČL sladké červené papriky
  • 1ČL kurkumy
  • 3 bobkové listy
  • sůl
  • koriandr
Červenou čočku propláchněte a společně s kurkumou vařte v mírně osolené vodě do měkka (cca 10 minut).

Na rozpáleném oleji osmahněte na kostičky nakrájenou cibuli, posekaný česnek, strouhaný zázvor, římský kmín a najemno nasekanou chilli papričku. Přidejte na kostičky nakrájená rajčata a ostatní koření a pár minut poduste. Na závěr smíchejte s uvařenou červenou čočkou. Posypejte koriandrem (lepší je čerstvý, ale ten jsem zrovna neměla, takže jsem použila sušený a taky to šlo). Podávejte s basmati rýží.

Žádné komentáře:

Okomentovat