čtvrtek 27. listopadu 2014

Polévka s červenou řepou a misem

Hezký večer všem,

inspirovala jsem se recepty na zeleninový boršč, ale neměla jsem všechny suroviny, tak jsem zaexperimentovala. A moc jsem si pochutnala, i když jsem ještě donedávna řepu fakt nemusela! Ta typická chuť řepy se prostě ztratí, miso to krásně ochutí a zakysaná smetana zjemní. Výborná a zdravá pochoutka.


Potřebné suroviny:
  • 2 menší řepy
  • 2 mrkve
  • 1 větší petržel
  • 3 stonky řapíkatého celeru
  • 1/2 pórku
  • 4 střední brambory
  • 1 stroužek česneku
  •  1 PL řepkového oleje
  • 1 PL misa
  • 2 bobkové listy
  • 5 kuliček nového koření
  • zakysaná smetana
Na oleji nechte zpěnit pórek, pak přidejte oloupanou a na kostičky nakrájenou řepu. Nechte zatáhnout, pak přihoďte zbylou zeleninu nakrájenou na kostičky (kromě česneku).
Přidejte koření a vařte do změknutí (cca 30-40 minut).

V malém množství vývaru z polévky rozmíchejte miso a to pak vlijte do zbytku polévky. Přidejte prolisovaný česnek a nechte tak 10 minut přikryté odstát.

Na talířku dochuťte zakysanou smetanou.


Žádné komentáře:

Okomentovat