pondělí 16. listopadu 2015

Sirup na posílení imunity

Už jsem recept na tento sirup viděla několikrát. A protože se v tom teď vážně plácáme celá rodina, rozhodla jsem se, že ho vyzkouším. A kdo nevíte, o co jde, tak určitě na tenhle recept mrkněte a vyzkoušejte. Všechno to jsou osvědčené suroviny - zázvor, med a citrón, takže tím člověk určitě nic nezkazí. Navíc fakt výborně chutná, hřebíček a skořice udělá své. :-)

Potřebné suroviny:
  •  citrony
  • čerstvý zázvor
  • med
  • celá skořice
  • hřebíček
  • chilli papričky (pro dospěláckou verzi)
  • uzavíratelnou sklenici


 


Neuvádím množství, záleží na tom, kolik si chcete sirupu vyrobit. Citrony a zázvor oloupejte a nakrájete na kolečka. Vrstvěte do sklenice - citron, zázvor, citron, zázvor atd. Nakonec přihoďte pár hřebíčků, jednu celou skořici a pro dospělé můžete přidat i nakrájenou chilli papričku. Já použila do jedné sklenice 1/2 sušené papričky. Zalijte medem, uzavřete a nechte 3 dny v chladu (nikoli v ledničce). Ve sklenici jsem úmyslně nechala trochu místa, až citrón a zázvor pustí šťávu.

Po 3 dnech sceďte a vzniklý sirup si dávejte každé ráno 1 lžičku. Můžete přimíchat i do vody nebo vlažného (ne však horkého!) čaje.

Další skvělé tipy jak zatočit s nachlazením naleznete ZDE.


1 komentář:

  1. Na posílení imunity existuje celá řada přípravků, ale bohužel ne všechny mají takový vliv, jak se u nich uvádí, nebo alespoň nám spousta pilulek a sirupů vůbec nepomohla. Vloni na podzim mi kamarádka poradila rakytník, který se jí osvědčil. Je to přírodní produkt, takže jsem si řekla, že s ním rozhodně nic nezkazím. Objednala jsem si z rakytníkovou šťávu a každý den jsem ji s dcerou pila a musím říct, že je to opravdový zázrak, protože jsme spolu přečkali celou zimu ve zdraví.

    OdpovědětVymazat