sobota 28. června 2014

"Všeobecné podmínky" :-D

Milí příznivci zdravého mlsání :-),

tyto stránky jsou určeny všem, kteří si rádi pochutnají na zdravých pokrmech, třeba i na těch "hříšných".






Neočekávejte žádná velká moudra, nejde mi o to někoho poučovat o tom, co je zdravé a co nikoli a doufám, že ani vy nebudete soudit mě. Řídím se heslem "všeho s mírou" a jakožto správný všežravec sním téměř vše. Nejsem ani příznivcem žádného směru jako je např. makrobiotika, vegetariánství aj. Tohle je stránka pro "obyčejné" lidi, kteří hledají inspiraci, chtějí vyzkoušet něco nového...

Vzpomínám si moc dobře na svoje začátky se zdravou výživou... Tehdy jsem vůbec nevěděla, že existuje něco jako špaldová mouka, agávový sirup, chia semínka nebo melasa. A už vůbec jsem netušila, kde tyto potraviny sehnat a jak je v kuchyni použít. V dnešní době už jsou ale téměř všechny tyto potraviny dostupné v normálních obchodech, takže jediné co chybí k dokonalosti, jsou recepty sepsané hezky na jedné hromádce, aby stačil jen jeden klik a člověk měl hned na výběr.  :-)

Některé recepty jsem přebrala z rodinného dědictví a upravila si je podle obrazu svého, některé mám z časopisů, jiných webových stránek nebo blogů... Chci říct, že nejsem žádný kuchařský mistr, abych si recepty vymýšlela sama. Vyjma receptů "co dům dal", ale to zná asi každý. :-) Jen občas zaimprovizuji a nalezené recepty si poupravím a někdy to vyjde a někdy prostě ne.. S vámi se samozřejmě podělím o ty recepty, které po improvizaci dopadly dobře. :-D

Doufám, že vám mé stránky poslouží k inspiraci a jídla budou chutnat nejen vám, ale i celé rodině! :-) U mě to většinou baští i přítel a doufám, že bude i prcek. :-)

Budu moc ráda za Vaše komentáře, návrhy na vylepšení apod. Ráda se taky přiučím něčemu novému!

Přeji krásný den.

Zdeňka

Žádné komentáře:

Okomentovat