úterý 26. srpna 2014

Kuskus a la čína :-)

Hezký večer všem,
tak jsem zpět z dovolené a budu opět přidávat nové recepty. Dneska to byla rychlovka na večeři. Po běhání mi vyhládlo, ale chtěla jsem si dát něco lehkého a teplého.



Suroviny na 1 porci:
  • 50g kuskusu
  • 1/2 uzeného tofu (cca 90g)
  • 1/2 rajčete
  • 1/3 žluté papriky
  • 1/4 menší cibule
  • 1 list ledového salátu
  • olej, sůl, balzamikový ocet
  • čerstvá bazalka
Kuskus zalijte horkou vodou, přikryjte a nechte aspoň 5 minut odležet. Mezitím si nákrájejte cibuli na proužky, rajčata, papriku a tofu na kostičky. Na pánvi rozpalte trochu oleje a jen lehce nechte zesklovatět cibuli. Pak přidejte rajčata, papriku a tofu a na větším plameni za stálého míchání smažte asi minutu nebo dvě. Aby zelenina zkřehla, ale zůstala křupavá. Na úplný závěr přidejte natrhaný ledový salát a bazalku. Nechte pár vteřin ještě na rozpálené pánvi, zakapejte balzamikovým octem a osolte. Podávejte s kuskusem.

Dobrou chuť.

Zdeňka

2 komentáře:

  1. Vyzkoušeno a musím říct, že mé chuťové pohárky před malou chvílí měly tu čest zažít gastronomický zážitek! :-)) Fakt skvělé, rychle připravené a navíc velmi chutné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem moc ráda, že Ti chutnalo! Takové rychlovky mám nejraději. ;-)

      Vymazat